Стрічка норійна 400х6 мм БКНЛ-65 призначені для, здавалося б, простого процесу - транспортування зерна з пункту А в пункт Б. Але того, наскільки якісна дана стрічка залежить від стійкість і довговічність її експлуатації.
Виготовляються норійні стрічки на основі гумотканинних матеріалів (зокрема тканини БКНЛ-65). Виготовляються з цієї тканини та інші вироби.
У норійних стрічок дуже проста конструкція, що дозволяє використовувати їх у практично будь-яких умовах. Складаються вони з робочої гумової обкладки, тканинної прокладки та неробочої підкладки.
Ківш
Ківш норійний є основним транспортним елементом у різних типах норій. Призначені для вертикального транспортування зерна та продуктів його переробки. Норійні ковші виготовляються з листової сталі різної товщини та закріплюються за допомогою болтових з'єднань на норійній стрічці. Ковші норійні елеваторні, цільнотягнуті, штамповані полімерні, Ковші норійні застосовуються на норіях (ковшових елеваторах) для переміщення зерна, насіння, борошна, висівок, комбікормів та інших сипких продуктів. Встановлюються на конвеєрну стрічку, так звану норію, яка призначена для вертикального підйому сипких матеріалів.
Для повноцінної роботи елеваторів, що транспортують різні вантажі, необхідна спеціальна елеваторна або норійна стрічка. Це один з основних елементів конструкції, який приводить елеватор у рух, і виконує низку важливих функцій. Практично всі сучасні приводні резинотканевые ремені оснащені елеваторною стрічкою, тому виробники пропонують широкий асортимент стрічок, з різними технічними характеристиками. У чому особливості елеваторної стрічки та як її виробляють, далі розглянемо докладніше.
Де використовують норійну стрічку?
Область застосування елеваторної стрічки досить велика, але найчастіше її використовують у сільському господарстві та на різних складах, де зберігаються зернові та інші сипучі матеріали. Крім того, стрічку застосовують на великих промислових підприємствах, які займаються виробництвом та реалізацією комбікормів.
Елеваторною стрічкою оснащені різноманітні агрегати. Тут вона виконує основну, тягову функцію і приводить у рух обладнання. Ремені допомагають швидко та безпечно транспортувати кускові та сипучі матеріали, тому часто використовуються на конвеєрному виробництві.
Як виготовляють стрічку?
Для виробництва ременів використовують спеціальне обладнання та матеріали, тому виробники випускають кілька видів стрічок з різними характеристиками. У продажу є великий вибір:
стрічок загального призначення;
морозостійких стрічок;
антистатичних ременів.
Відрізняється міцність ременів, яка варіюється в межах від 150 до 300 Н/мм. Ширина елеваторної стрічки може досягати 1,2 метра залежно від моделі.
Складається елеваторна стрічка з:
Каркаса, що виконує роль основного елемента, що несе. Роблять його з різних тканинних прокладок, кількість яких може відрізнятися.
Гумові обкладки, розташовані на полотні. У стрічках загального призначення таких обкладок може бути. У решті ременях їх товщина коливається від 1 до 5 мм.
Для зручності покупців основні технічні характеристики ременів зазначають у маркуванні. Для цього наносять спеціальні цифрові позначення, що вказують на:
товщину;
ширину;
тип стрічки;
кількість прокладок.
Також на стрічці є буквені абревіатури, що позначають матеріали, з яких виготовлені обкладки. Наприклад, можна придбати ремінь БКНЛ-65, у якому літери позначають вигляд тканини прокладок.
Переваг елеваторної стрічки
Виробляють норійні ремені за стандартом, тому кожен етап строго контролюється, і норійна стрічка має масу переваг. Елеваторна стрічка має:
високою поперечною твердістю;
підвищеною зносостійкістю;
низькою розтяжністю;
гарною еластичністю.
Завдяки чому ремені витримують великі навантаження та інші несприятливі фактори, тому можуть використовуватись на різних виробництвах. Елеваторна стрічка відрізняється покращеними характеристиками та служить роками, що і зумовлює її популярність.
У деяких моделях ременів додатково встановлюються невеликі ковші для зручності транспортування вантажів. Коштують такі ремені дорожче, але вони зручніші в експлуатації і багато в чому полегшують роботу.
Виробництвом та продажем елеваторних ременів займаються як вітчизняні, так і зарубіжні компанії, тому покупці мають відмінну можливість вибору технічних характеристик і виробника.
Купувати ремені краще у перевірених компаній, які стежать за виробництвом та дають усі необхідні гарантії. Коштують ремені недешево, тому потрібно уважно вивчати їх особливості та репутацію постачальника.
При виборі стрічки враховують такі основні міркування: вартість, відповідна поперечна жорсткість, еластичність у поздовжньому напрямку, що не вимагає надто великих діаметрів барабанів, незначне витягування, стійкість до дії мастил, антистатичні характери.стики, вологостійкість та висока зносостійкість.
При звичайній експлуатації навантаження на стрічку включає суму всіх навантажень, обумовлених: висотою транспортування, масою вантажу, що переміщується, і ковшів на стрічці, натягом непрацюючої стрічки і опором вичерпування. Динамічні навантаження під час пуску зазвичай враховуються розрахунковим запасом міцності.
Опір стрічки розтягуванню залежить від застосовуваних волокон та кількості шарів. Поширені нині норійні стрічки складаються із синтетичних волокон (подовжні волокна — поліефірні, поперечні — поліамідні). Для збільшення міцності на розтяг і поперечної жорсткості кілька шарів волокон з'єднують разом, при цьому утворюється каркас, який має мінімальне подовження при дуже високих зусиллях, що розтягують. Найбільш важлива перевага норійної стрічки цього полягає в тому, що більш висока міцність на розтяг досягається без значного збільшення власної маси стрічки. Це дає змогу збільшувати висоту норій.
Поперечна жорсткість для норійної стрічки значно важливіша, ніж для конвеєрної стрічки. Норійна стрічка майже не має опори між приводним та нижнім барабанами. Це може спричинити викривлення стрічки під час її руху, що, у свою чергу, призводить до поганого центрування стрічки.
Дуже важливо, щоб норійна стрічка мала мінімальне подовження. Обмежене подовження рідше вимагає регулювання натягу стрічки, її доводиться менше коротити, вона не пробуксовує, небезпека загоряння зменшується, менше отвори деформуються під норійні болти, і довговічність стрічки в цілому зростає. Зазвичай загальне подовження стрічки при максимальному навантаженні вбирається у 1—2% її довжини. За додаткову оплату деякі фірми постачають стрічки, піддані попередньому витягуванню. Це дозволяє вибрати стрічку з вищою міцністю на розтягування.
Важливим є опір норійних болтів розтягуванню. Звичайне навантаження на норійні болти складається з опору вичерпування, маси вмісту ковша та навантажень, що виникають під час проходження ковша над барабанами. Крім того, потік продукту можуть потрапляти сторонні предмети, що викликають додаткове ударне навантаження на ковші. Опір норійних болтів розтягуванню майже прямо пропорційно міцності стрічки на розрив. Висока міцність на розрив має норійну стрічку із щільною структурою шарів або каркасу та невеликим коефіцієнтом подовження.
При безперервній експлуатації норійні стрічки чутливі до різних механічних навантажень, які можуть викликати зношування. На нижній стороні стрічки зношування може бути результатом, наприклад, тертя між стрічкою і приводним барабаном, зворотного висипу продукту і дроблення його між нижнім барабаном і стрічкою або жорстких ковшів, які надають додаткові навантаження на стрічку при проходженні над опуклим приводним барабаном. З того боку стрічки, де кріпляться ковші, знос викликається, наприклад, зернами, що потрапляють між задньою стінкою ковша та стрічкою, контактом з потоком продукту та деформацією стрічки навКруг норійних болтів. Це вказує на важливість захисних обкладок стрічки, що оберігають каркас від пошкодження. Обкладки також перешкоджають проникненню в шари волокон мастила та вологи. Плоскі головки норійних болтів вдавлюються в м'яку гумову основу при їх кріпленні; таким чином, їх контакт з ободом барабана зводиться до мінімуму.
Важливо ретельне з'єднання кінців стрічки, тому що про її міцність судять за найслабшим місцем. Можливі кілька методів стикування, включаючи вулканізацію, з'єднання внахлестку, внакладку та за допомогою скоб або затискачів. Склеювання методом вулканізації завдає найменшої кількості турбот, але проблема розтягування стрічки і початкове подовження зазвичай роблять це небажаним.
Теоретично, за ідеальних умов експлуатації, зазор між барабаном і кожухом або стрічкою та норійною трубою має бути мінімальним. Однак на практиці умови експлуатації ніколи не бувають ідеальними, тому зазор повинен бути таким, щоб рух стрічки був вільним. Серйозною небезпекою є неправильно встановлена стрічка щодо норійної труби. Площа дотику зазвичай дуже невелика, що призводить до дуже швидкого місцевого розігріву. Зменшення швидкості стрічки або збільшення навантаження на електродвигун у результаті тертя зазвичай майже непомітні. Зміщення стрічки може бути викликане, наприклад, неточною стиковкою, похилим положенням норії, зношеною поверхнею барабана, зміщенням барабана на валу, негоризонтальним приводним валом, нерівномірним навантаженням, нерівномірним витягуванням стрічки через поглинання вологи, зворотним висипанням барабана (налипання продукту на поверхню барабана), невдалою конструкцією натяжного пристрою, недостатньою вагою вантажу натяжного пристрою.
Для високих норій рекомендуються такі величини експлуатаційних зазорів:
внутрішня ширина норійної труби на 150—200 мм більша, ніж ширина стрічки, яка, у свою чергу, більша за загальну ширину ковша;
ширина барабана на 80-100 мм більше за ширину стрічки; зазор між передньою кромкою ковша і норійною трубою 100-130 мм;
зазор між стрічкою та норійною трубою 60-80 мм.
Пристрої для контролю центрування стрічки, або «датчики тертя» внизу голівки та черевика норії, встановлені на будь-якій стороні норійної труби, повинні спрацьовувати до початку тертя та зупиняти норійну стрічку.
Пристрій норійної стрічки включає такі елементи:
каркас - 2-8 шарів матеріалу БКНЛ 65;
прошарки з гуми - деталі встановлюють зовні та вивороти матеріалу (плоські ремені виготовляють з обкладинками або без них.
З призначення норійні стрічки поділяють такі модифікації:
загального призначення (прошарку з гуми або без неї, від -60 до +60 ° С);
термостійкі (мають прошарок, від -60 до +60 ° С);
антистатичні з прошарком;
маслостійкі, також оснащений прошарком.
Відповідно до встановлених вимог, норійні ремені повинні мати такі технічні характеристики:
жорсткість по ширині;
низьку розтяжність;
зносостійкість;
гнучкість;
антистатичність;
стійкість до хімічних речовин, мастил.
Норійну стрічку обладнають ковшами з металу чи полімерів, які кріплять до неї болтами.
Конвеєрний ремінь є основним тяговим компонентом, який входить до складу плоскочасних передач різних агрегатів, що працюють на виробництві. Наприклад, зернові стрічкові норії, обладнані аспіраційною системою, монтують на сільськогосподарських підприємствах для обробки та переміщення малоабразивних сипучих матеріалів. На металургійному, хімічному, видобувному та скляному виробництві норійні стрічки експлуатують в елеваторному обладнанні зі сталевими ковшами.
У нас ви можете придбати Стрічка норійна 400х6 мм БКНЛ-65 за найвигіднішою ціною в Україні. Широкий асортимент дозволяє нам швидко та якісно виконувати будь-які замовлення, допомагаючи виконати будь-які будівельні роботи вчасно.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.