Меню
Наша адреса: м. Нікополь, просп. Трубників, 91, офіс 220
098 036 85 56 099 487 01 52 056 784 75 76 Замовити дзвінок
40.00 грн

Хмельницький канати, троса, ланцюги оцинковані, нержавіючі ГОСТ, DIN, дріт порізка та доставка

Виробник: Украина
Код товару: 13963
В наявності
40.00 грн
Купити в один клік
Гарантія повернення Безкоштовний обмін/повернення товару протягом - 1 дня Офіційна гарантія від виробника - 12 місяців Оплата Готівкою, Visa/MasterCard, оплата через Приват24, безготівковим розрахунком

Хмельницький канати, троса, ланцюги оцинковані, нержавіючі ГОСТ, DIN, дріт порізка та доставка

Канат сталевий оцинкований – це кручений із сталевого дроту виріб. При його виготовленні використовуються тонкі прути різної товщини та якості. Всі вони звиваються по спіралі в одне пасмо. Будь-який канат складається з декількох кручених однотипних пасм і металевого або органічного сердечника. Сердечник розташовується в центрі троса, заповнює його порожнечу та оберігає від провалювання сусідні звивки дроту. Просочений антикорозійним мастилом, він захищає внутрішній прошарок від корозії при згинанні троса. Дріт, що застосовується, може бути оцинкованим або непокритим, мати круглий або фасонний переріз. Її межа міцності на розрив знаходиться у діапазоні від 900 до 3500 Н/мм2. Число пасм у канаті, які розташовуються навКруг сердечника, визначають його структуру. канат сталевий оцинкований Сталеві канати відрізняються один від одного формою поперечного перерізу, фізико-механічними характеристиками дротів і мають велику кількість конструкцій. Від марки матеріалу, типу сердечника, напрямки звивки, кількості дротів у пасмі залежать гнучкість і жорсткість каната. Чим більше тяганини, тим канат гнучкіше. канат сталевий гост Залежно та умовами експлуатації сталеві канати поділяються на тягові, армуючі, підйомні, вантажні, буксирні, шахтні, несучі та інших. Широке застосування ці вироби отримали у багатьох галузях промисловості та комунальному господарстві. Сталеві канати є вантажонесучим елементом транспортних, дорожньо-будівельних, вантажопідйомних споруд та машин. Якість цих пристроїв забезпечує безпеку використання всіх підйомних механізмів. За конструктивною ознакою канат сталевий (ГОСТ 3241-80 або DIN 3051) розрізняють наступні види: Одинарної звивки. Такий трос складається з одного пасма. У нього тяганини одного діаметра свити в один шар (або кілька прошарків) навКруг одного дроту. Подвійний звивки. Цей канат складається з кількох пасм, які становлять один або два шари, і розташовуються навКруг сердечника. Потрійна звивка. Він складається з трьох пасм, які повиті між собою і не мають сердечника. Звивка пасм може бути хрестової, односторонньої або комбінованої, лівого або правого напрямку, що розкручується або не розкручується способу кручення. Усередині пасма дроту мають точковий, лінійний або точково-лінійний дотик. Сталеві канати характеризуються наступною формулою: N * M + L, де N - кількість пасм, М - число дротів в одному пасмі, L - кількість сердечників у канаті. Наприклад, запис 6 * 36 + 1 означає, що канат складається з шести пасм, у кожній з яких знаходиться 36 зволікань, і одного сердечника. Сталеві канати Сталеві троси повинні зберігатися намотаними щільними рядами на котушках (бобінах) або згорнутими в невеликі бухти. Від впливу агресивного середовища бухта з тросом має захищатися парусиновим чохлом, розташованим на дерев'яному піддоні (за сонячної погоди кожух знімається). Для троса шкідливі надмірні вигини. Тому тара для нього підбирається ретельно. У разі правильного зберігання каната термін служби виробу не обмежений.
За конструктивною ознакою канат сталевий (ГОСТ 3241-80 або DIN 3051) розрізняють такі види:

     Одинарної звивки. Такий трос складається з одного пасма. У нього тяганини одного діаметра свити в один шар (або кілька прошарків) навКруг одного дроту.
     Подвійний звивки. Цей канат складається з кількох пасм, які становлять один або два шари, і розташовуються навКруг сердечника.
     Потрійна звивка. Він складається з трьох пасм, які повиті між собою і не мають сердечника.

Звивка пасм може бути хрестової, односторонньої або комбінованої, лівого або правого напрямку, що розкручується або не розкручується способу кручення. Усередині пасма дроту мають точковий, лінійний або точково-лінійний дотик.
Сталеві канати характеризуються наступною формулою: N * M + L, де N - кількість пасм, М - число дротів в одному пасмі, L - кількість сердечників у канаті. Наприклад, запис 6 * 36 + 1 означає, що канат складається з шести пасм, у кожній з яких знаходиться 36 зволікань, і одного сердечника.
Сталеві троси повинні зберігатися намотаними щільними рядами на котушках (бобінах) або згорнутими в невеликі бухти. Від впливу агресивного середовища бухта з тросом має захищатися парусиновим чохлом, розташованим на дерев'яному піддоні (за сонячної погоди кожух знімається). Для троса шкідливі надмірні вигини. Тому тара для нього підбирається ретельно. У разі правильного зберігання каната термін служби виробу не обмежений.
Сталеві канати та ланцюги належать до категорії «Метиз» - металевих виробів. Сам же канат сталевий виконує функції основного вантажонесучого елемента у всіх вантажопідйомних механізмах. Тому сфера його застосування широка і поширюється на всі сфери діяльності. Якщо говорити про технічні його характеристики, то необхідно разповодитися з класифікацією канатів.

Класифікація
Існує різні параметри сталевих канатів, які поділяють їх на класи та групи. І всі вони дуже відрізняються один від одного, що зафіксовано ГОСТами. Тому технічні характеристики канатів із сталевого дроту треба розглядати в аспекті їхньої приналежності до того чи іншого класу.
Почнемо з того, що в конструкцію входять сердечник та дроти, з яких в'яжуться пасма. Серце в конструкції виконує функції основи, при цьому він надає виробу гнучкість і утримує мастило. Він може являти собою монолітний дріт або пасмо з двох або трьох звивок. Він може бути як металевий елемент, так і з органічних матеріалів: пеньки, бавовняної пряжі, маніли і так далі.
Пасма дротів, якими обвивається сердечник, можуть звиватися з однакових діаметром дротів або з різних. Перша позиція називається нормальним перетином, друга комбінованим.
Види канатів із сталевих зволікань
Чисто конструктивно канат сталевий поділяється на три групи.

     Одинарна звивка.
     Подвійний.
     Потрійна.

Перший варіант - це трос, що складається з 1-3 дротів, які скручуються в конічну спіраль. Найчастіше їх виготовляють із дротів круглого перерізу, рідше із фасонних виробів. Зазвичай такі канати використовують, як звивки з таким же пасма, що використовуються для виготовлення канатів більш складної конфігурації елементів. Їх і називають пасмами.
Друга позиція складається із шести і більше пасм. Вони поділяються на одно-або багатошарові. Останні мають хороші технічні характеристики, до яких можна віднести підвищену міцність і гнучкість з великою опорною поверхнею. Такі канати мають великий некрутний момент. Одношарові подвійний звивки зазвичай використовуються для скручування в більш складні конструкції. Вони називаються стренгами.
Третя позиція - це, по суті, кілька стренгів, скручених в один дротяний трос.
Існує поділ за типом торкання дротів.

     Точковий торкання. Найнижча якість, тому що такі сталеві канати швидко зношуються через те, що дроти всередині скруток перетинаються, а не лягають уздовж осі скручування.
     Лінійне торкання. Такі канати скручуються за один прийом, та його дроти не перетинаються, а лягають уздовж осі скручування.
     Комбіноване торкання пасм.

Що стосується напряму звивки канати сталеві діляться на лівій та правій звивки. Тут же є поділ їх на такі, що розкручуються і не розкручуються. Останній тип має чудові характеристики, які не дають виробу розкручуватися на окремі елементи. Це досягається рихтуванням, після якого всі канатні елементи при навантаженнях зберігають своє задане положення. Відповідно є і поділ на рихтовані та нерихтовані.
За механічними характеристиками сталеві канати діляться на високоміцні (ВК) та звичайні (В). В даний час виробники пропонують вироби із звичайної сталі та з оцинкованої. Звичайно, друга позиція за багатьма показниками вище, особливо це стосується корозійної стійкості виробу.
І остання класифікація сталевих канатів – це за призначенням. У принципі він і вважається однією з головних. Це вантажні канати (ГЛ), які встановлюються на ліфтах, і вантажні (Г) для всіх інших механізмів.
Усі позиції класифікації обов'язково відбиваються у маркуванні. Наприклад, 10,5-ГЛ-ВК-ОЖ-МК-Л-Н-Р-Т-1770 ГОСТ 7668-80. Що позначають ці літери та цифри.

     10,5 – це діаметр у міліметрах.
     ГЛ – вантажолюдський.
     ВК – високої якості.
     ОЖ – оцинкований.
     МК - канат малокрутний.
     Л – звивка ліва.
     Н - трос, що не розкручується.
     Р та Т – підвищена точність виготовлення.
     1770 – маркувальна група з одиницею виміру Н/мм² або 170 кгс/мм². По суті, це і є характеристика міцності.
     Виготовлений за ГОСТ 7668-80.

Існує досить великий список ГОСТів, в яких кожна марка має свої технічні характеристики. Найпоширенішими є канат сталевий ГОСТ 2688-80 та ГОСТ 7668-80.
Контроль якості
Канати зі сталі, що використовуються на виробництві, необхідно постійно контролювати якість. При цьому знайдені дефекти необхідно звіряти з такими показниками як норми бракування сталевих канатів. Щоб було зрозуміло, про що мова йде, подивіться на фото нижче, де показані різні дефекти виробів.
Пройдемося пунктами.

     а) це зала троса;
     б) канат був чимось пригнічений;
     в) зруйнувався сердечник, тому змінилася конфігурація перерізу;
     г) із пасма був видавлений дріт;
     д) знос зовнішньої тяганини;
     е) обрив дротів.

Якщо такі дефекти були виявлені, канат бракується. Якщо браковані ділянки не дуже великі, то можна розрізати трос, видаливши дефекти. При цьому, звісно, його довжина зменшиться. Але все можна виправити, якщо зробити зрощення двох частин способом скручування. Процес непростий, навіть можна сказати, складний і трудомісткий, для якого часто використовують різні пристосування.
Канати марки ГЛ(для підйому людей) бракуються, якщо обрив зволікань на одній звивці становить 25% від їх загальної маси. У вантажних моделях (Г) цей показник може бути більшим у два рази. Те саме стосується зменшення діаметрів тяганини за рахунок корозії. Якщо ГЛ на 40% зазнав корозії, його відразу бракують. Тобто норми бракування щодо ГЛ набагато жорсткіші. Інші моделі бракуються залежно від умов експлуатації.
Петля на сталевому тросі
Ситуації, коли петля на кінці сталевого каната рятувала в екстрених випадках, трапляються дуже часто. Наприклад, треба опустити на якусь глибину вантаж або потрібно відбуксувати несправний транспорт. Тому петля – елемент необхідний. Ще зовсім недавно її просто заплітали пасмами самого залізного каната. Щоправда, процес плетіння завжди був непростим, вимагав певних навичок та знань.
Сьогодні можна петлю зробити швидко та легко, використовуючи затискачі для сталевих канатів та коуші. Існує кілька суто конструктивних особливостей затискачів, тому за зовнішнім виглядом і затискними механізмами вони відрізняються один від одного. Але всі вони призначені для з'єднання двох напрямних відрізкою (ділянок) канатів. І неважливо, ці напрямні ділянки є частиною одного троса або двох окремих. Важливо – правильно провести з'єднання двох частин, правильно встановити затискачі та коуші та міцно притиснути дві частини затискачів болтовими з'єднаннями.
Коуш у разі виконуватиме функції оправи петлі, встановленої зсередини. Тому найчастіше форма коушу – краплеподібна. Хоча виробники пропонують круглі коуші, прямокутні та трикутні.
Увага! Встановлюючи коуш у петлю, необхідно, щоб канат прилягав до нього щільно. Сам пристрій усередині петлі бовтатися не повинен.
Вимоги

     Основна вимога – це умови, за яких пасма та звивки каната не розкручувалися. Щоб цього досягти, необхідно розмотний барабан встановити так, щоб його вісь була розташована в горизонтальній площині.
     При цьому кінець троса, що змотується, повинен завжди розташовуватися або в нижньому, або у верхньому положенні.
     Якщо канатний виріб змотується з одного барабана і відразу намотується на інший, то відстань між ними не повинна бути менше 300 діаметрів самого троса.
     До того ж канат у процесі намотування його на барабан повинен накручуватися на нього без перегинів.
     А ось розмотування повинне проводитися тільки в натягнутому стані.
     Не можна накручувати канат на барабан, що не крутиться. Зробити це без перегинів просто не вдасться.

Здавалося б, лише канат, виготовлений із сталевих зволікань, але скільки до нього вимог. Тому тим, хто працює з металевими тросами, необхідно знати не лише правила та техніку його використання, а й методи та параметри контролю його якості.


Основне
Вид за способом виготовлення
нормальний та підвищений (Т)
Вид за хімічним складом
вуглецева сталь

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

Онлайн курсы IT