Конструкційна сталь, загальна назва групи сталей, призначених для виготовлення будівельних конструкцій та деталей машин чи механізмів. Конструкційна сталь, що застосовується для будівельних конструкцій, повинна мати хорошу зварюваність, у зв'язку з чим вміст в ній вуглецю не повинен перевищувати 0,25%; підрозділяється на вуглецеву та низьколеговану (до 5% легуючих елементів) підвищеної міцності, а також залежно від призначення – для мостобудування та каркасів висотних будівель.Конструкційна сталь, що використовується в машинобудуванні, за хімічним складом класифікується на вуглецеву та леговану (хромиста, хромонікелева та ін.); за методом виготовлення - на деформовану та ливарну; за умовами роботи - на конструкційну, жароміцну, нержавіючу (корозійностійку), зносостійку.Залежно від вмісту вуглецю розрізняють низьковуглецеву цементовану сталь (0,1-0,25% С) і так звану покращувану сталь (0,25-0,45% С); для деяких деталей (наприклад, пружин, ресор) застосовується сталь із вищим вмістом вуглецю (0,5-0,65% С).За ступенем легованості сталь для машинобудування ділять на низько-(до 5% легуючих елементів), середньо-(5—10%) та високолеговану (понад 10%). Деталі машин, виготовлені зі сталі, як правило, піддають термічній обробці.Залежно від значення і характеру навантажень до сталі, що сприймаються деталлю, пред'являються вимоги необхідного рівня міцності (Sв може досягати 2,5—3 Гн/м2 (250—300 кгс/мм2)), пластичності, ударної в'язкості, межі витривалості, зварюваності, прожарювання і ін Ресорно-пружинні сталі об'єднують у собі марки сталі із середнім або високим вмістом вуглецю при невеликому обсязі легуючих компонентів. Такий тип спецсталі має високу межу плинності. Вироби, виконані з даного металу, здатні відновлювати початкову форму, незважаючи на злам, значний вигин, динамічні навантаження та кручення.Ресорно-пружинні сталі мають ряд особливостей: Висока гнучкість та пластичність. Значна витривалість. Здатність протистояти тендітному руйнуванню. Стійкість до ослаблення напруги.Подібних показників вдається досягти за рахунок добавки легуючих компонентів, серед яких основним є кремній.Область використанняПружинні сталі не призначені для зварювання, оскільки цей процес протікає з ускладненнями. Метал даного виду застосовується при виробництві верстатів та обладнання, пружинних механізмів та окремих пружних елементів, ресор, шайб, а також ножів, підшипників та фланців.Марки листової пружинної сталі затребувані у виробництві медичного, морського та харчового обладнання, до якого висуваються високі вимоги щодо стійкості до корозії. Ресорно-пружинна сталь - це спеціальний тип вуглецевої сталі, який використовується для виготовлення пружин, ресор та інших елементів підвіски та амортизації у різних транспортних засобах. Вона має високу міцність, зносостійкість і довговічність, завдяки спеціальному способу обробки, який дозволяє їй витримувати тривалі цикли навантаження та розвантаження. Ресорно-пружинна сталь містить вуглець у діапазоні від 0,5% до 0,9%, а також марганець, кремній та фосфор, які надають їй унікальних механічних властивостей: Висока міцність - ресорно-пружинна сталь має високу міцність, що робить її ідеальним матеріалом для створення елементів, які повинні витримувати великі навантаження. Довговічність – ресорно-пружинна сталь є довговічним матеріалом, який може прослужити довгий час без втрати своїх властивостей. Стійкість до корозії - ресорно-пружинна сталь має високу стійкість до корозії, що робить її ідеальним матеріалом для використання в умовах високої вологості та солоності. Легко обробляється - ресорно-пружинна сталь легко обробляється і може бути прийнята в різні форми та розміри. Висока стійкість до руйнування - ресорно-пружинна сталь має високу стійкість до різних типів руйнування, таких як корозія, знос і розтріскування. Хороша гнучкість - ресорно-пружинна сталь має гарну гнучкість, що дозволяє їй набувати різних форм і вигинів без втрати своїх властивостей.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.