Меню
Наша адреса: м. Нікополь, просп. Трубників, 91, офіс 220
098 036 85 56 099 487 01 52 056 784 75 76 Замовити дзвінок
90.00 грн
/кг

Сміла сталева дорожня бар'єрна огорожа 11ДО, 11ДД, мостова огорожа 11МО, оцинкована огорожа виробництво під замовлення, стовпчики, огорожі

Виробник: Украина
Код товару: 15157
В наявності
90.00 грн
/кг
Купити в один клік
Гарантія повернення Безкоштовний обмін/повернення товару протягом - 1 дня Офіційна гарантія від виробника - 12 місяців Оплата Готівкою, Visa/MasterCard, оплата через Приват24, безготівковим розрахунком

Сміла сталева дорожня бар'єрна огорожа 11ДО, 11ДД, мостова огорожа 11МО, оцинкована огорожа виробництво під замовлення, стовпчики, огорожі

Бар'єрна дорожня огорожа – це особлива конструкція з металу, створена з метою поділу транспортних потоків, розмежування траси та узбіччя, території мосту, небезпечних зон автомагістралей. Найбільш поширеним типом вважається дорожня бар'єрна огорожа 11до.
Подібні огородження є металевими гнутими профілями, які є альтернативою відбійникам. Вони є бар'єрами для поділу смуг зустрічного руху. Компанія Гарант має усі можливості для виготовлення якісних автомагістральних бар'єрів, а також для поставки в необхідну адресу оцинкованого виробу зі стійками, консолями, діагональними зв'язками та кінцевими деталями з кріпленнями.
Процес виробництва та особливості конструкції огорож
Деталі металевих дорожніх огорож виготовляються із сталевих листів у вигляді хвилі завтовшки 3-4мм. Ці елементи покриваються ґрунтовкою або піддаються процедурі гарячого оцинкування. В результаті готові вироби відрізняються своїми антикорозійними характеристиками. Залежно від побажань замовника, готові деталі можуть поставлятися без покриття.
Дорожні огородження – це конструкція, яка складається з таких елементів:

     секції радіусної та прямої балки;
     бруківки або дорожньої стійки;
     деталі початкової та кінцевої ділянки;
     консоль-амортизатор;
     кріпильних деталей;
     можливе доповнення світлоповертаючими наклейками.

Купити дорожню огорожу можна у компанії Гарант на максимально вигідних умовах для клієнта. Кожен замовник отримає професійний індивідуальний підхід із можливістю доставки на вказаний об'єкт чи самовивезення. Продукція реалізується за максимально доступною вартістю, яка залежить від вибраних параметрів та різновиду.
Різновиди металевих дорожніх огорож
Усі існуючі дорожні огородження можна об'єднати у дві основні групи: дорожню та бруківку. Різновиди 11-ДО та 11-ДД використовуються для огородження автотрас загального користування. Тип 11-МО та 11-МД застосовується для огородження шляхопроводів, мостів та естакад. Подані огорожі можуть бути односторонніми (11-ДО, 11-МО) та двосторонніми (11-ДД, 11-МД). Для першої групи дорожніх огорож для автотрас не потрібно закладання певного фундаменту. У випадку з мостовими та шляхопровідними різновидами знадобиться стрічковий тип фундаменту.
Бар'єрна огорожа
Служить для запобігання виїзду автомобілів за межі земляного полотна, де в результаті прогину та за рахунок пружної деформації конструкції огородження сприяють зміні траєкторії руху автомобіля, зменшуючи до мінімуму ударні навантаження.
Залежно від проекту та категорії автомобільної дороги бар'єрна/дорожня огорожа може бути різною утримуючою здатністю від У1(130 кДж) до У7(450 кДж).
Відповідно, кількість рівнів балки може змінюватися від 1-го до 3-х. Можливі варіанти встановлення підсилюючих поручнів – бар'єрна огорожа посилена трубою.
Бар'єрна дорожня огорожа виготовляється відповідно до чинних стандартів та вимог митного союзу:
ГОСТ 26804-86 (ГОСТ 26804-2012), ГОСТ Р 52289-2004, ГОСТ Р 52607-2006, ТУ та СТО заводу-виробника.
У комплект поставки бар'єрної огорожі входять всі необхідні металовироби, паспорт якості заводу-виробника, копія сертифікату якості.
Класифікація
Огородження бар'єрного типу бувають:

     бруківки,
     для автошляхів.
Київ сталева дорожня бар'єрна огорожа 11ДО, 11ДД, мостова огорожа 11МО, оцинкована огорожа виробництво під замовлення, стовпчики, огорожі

Огородження з одного боку використовують для будівництва дорожнього полотна суспільної, вузькогосподарської та промислової експлуатації. З двох сторін проводять монтаж металевих бар'єрних секцій на ділянках з чотирма та більше смугами для руху.
Залежно від ділянки, для якої використовують огородження, відбійники позначають:

     Н - на початку дороги;
     К – наприкінці;
     S – середній проліт, із секціями розміру S;
     SП – ділянка для руху пішоходів, розмір секції S.

Особливості виробництва
Бар'єрна огорожа є металевим профільом певного розміру, який спеціально обробляють:

     цинком (гарячим способом) із товщиною шару 40–90 мкм;
     металом (Zn) холодним методом з утворенням покриття товщиною більше 100 мкм;
     лакофарбовим матеріалом високої якості;
     ґрунтом.

Слід зазначити, що всі елементи купити можна в комплекті або окремо. Кожна деталь виготовлена строго за ГОСТом, тому прослужить довго, не втративши своїх початкових експлуатаційних характеристик. Завдяки багатошаровому захисту (цинкування, ґрунт та лакофарбове покриття) дорожні огородження стійкі до впливу корозії та інших факторів, що впливають на стан металоконструкції. Вони витримують значні навантаження і привабливі з естетичної сторони.
Будь-яке питання стосовно продукції або особливостей співробітництва (ціна об'єкта, терміни доставки, способи оплати та ін.) з нашою компанією можна уточнити по телефону. Залишайте заявку, і менеджер передзвонить вам у будь-який зручний для вас час.
Застосування
Дорожні огорожі широко затребувані у Москві. Вони встановлюються на міських дорогах з небезпечними поворотами, на магістралях та мостах, багатосмугових трасах, для запобігання страшним аварійним ситуаціям. Можуть їх також встановлювати на автостоянках, територіях великих промислових підприємств та інше.
Кожен із елементів встановлюється для запобігання виникненню аварійної чи іншої надзвичайної ситуації, тому при виробництві до них пред'являються найвищі вимоги.
Якщо ви хочете знайти порядних постачальників захисної продукції, звертайтеся до фахівців. Бездоганна репутація нашої компанії та багаторічний досвід роботи на ринку говорять самі за себе.
3 переваги бар'єрів безпеки дорожнього руху
Дороги та автомагістралі повинні бути спроектовані та побудовані таким чином, щоб забезпечувати та гарантувати безпечне, ефективне, зручне та ефективне транспортування людей та різних видів товарів чи матеріалів. Завжди рекомендується і очікується, що водії рухатимуться зі швидкістю, що відповідає умовам дороги, щоб безпечно дістатися кінцевого пункту призначення. Тим не менш, автомобільні аварії та аварії – часті небажані події. З кожним роком кількість автомобільних аварій та аварій в Австралії зростає.

Переваги-Дорожні бар'єри-бар'єри
Є багато причин, через які автомобільні аварії трапляються на дорогах, наприклад:

Звички або помилка водія водіння
Перевищення швидкісного режиму
Втома водія
Вживання алкоголю чи наркотиків
Механічна відмова автомобіля
Суворі погодні умови, такі як дощ, сніг, вітер тощо.
Коли водії втрачають контроль над своїми транспортними засобами, існує високий ризик зіткнень та зіткнень з іншими транспортними засобами чи об'єктами поряд із дорогою. Отже, дороги та автомагістралі мають бути побудовані та спроектовані із захисними дорожніми огорожами. Бар'єри безпеки дорожнього руху описуються як системи захисту транспортних засобів, спеціально розроблені для захисту транспортних засобів на дорогах, рятують безліч життів і не вимагають технічного обслуговування протягом як мінімум 30-50 років. Бар'єри безпеки дорожнього руху мають багато переваг. Ось деякі з них.

Підвищена безпека на дорогах
Бар'єри безпеки дорожнього руху спеціально розроблені для підвищення рівня безпеки на дорогах та автомагістралях, захищаючи водіїв та транспортні засоби у разі аварій. Зазвичай на автомагістралях дорожні огородження встановлюються посередині дороги, і вони є дуже ефективними для запобігання виїзду неконтрольованого транспортного засобу на протилежну смугу руху. У такий спосіб можна уникнути прямих збоїв. Іноді захисні дорожні огородження розміщуються на одній стороні дороги, щоб не дати неконтрольованим транспортним засобам з'їхати з дороги та врізатися в такі об'єкти, як дерева, дорожні знаки та стовпи.

Основне
Вид за способом виготовлення
пластифіцірований (PVC-U) – твердий, пластифіцірований (PVC-P) – м'який
Вид за хімічним складом
перхлорвінілова смола, полівінілхлорид, до 35% модифікаторів (використовуються каучуки, хлорований поліетилен), не більше 20% наповнювачів (сажа, крейда, аеросил), не більше 10% від маси полімеру інших присадок

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

Онлайн курсы IT