Меню
Наша адреса: м. Нікополь, просп. Трубників, 91, офіс 220
098 036 85 56 099 487 01 52 056 784 75 76 Замовити дзвінок
50.00 грн
/кг

Умань смуга сталева калібрована, смуга метал порізка, порубка, шина (штаба) сталева, смуга чорний метал доставка ст20, ст45, 40Х, 65Г, 30ХГСА, 9ХС, У8А, Р6М5

Виробник: Украина
Код товару: 15583
В наявності
50.00 грн
/кг
Купити в один клік
Гарантія повернення Безкоштовний обмін/повернення товару протягом - 1 дня Офіційна гарантія від виробника - 12 місяців Оплата Готівкою, Visa/MasterCard, оплата через Приват24, безготівковим розрахунком

Умань смуга сталева калібрована, смуга метал порізка, порубка, шина (штаба) сталева, смуга чорний метал доставка ст20, ст45, 40Х, 65Г, 30ХГСА, 9ХС, У8А, Р6М5

Сталева смуга це різновид довгомірного металопрокату з вузькою прямокутною формою суцільного перерізу. Виготовляється з конструкційних вуглецевих та легованих сталей товщиною 4…80 мм та шириною 10…200 мм. Має універсальні механічні властивості і добре сприймає гарячі та холодні деформації. Відповідно смуга сталева сортамент має досить широкий і класифікується за багатьма ознаками, тим більше, що вона використовується як самостійний будівельний і конструкційний матеріал і служить заготовкою для переділу в інші фасонні профілі. Сортамент сталевої смуги В умовах сучасних металургійних підприємств смугова сталь виготовляється у вигляді відрізків та рулонів різної довжини, з використанням різних видів обробки металу та різноманітних сталевих сплавів. За способом виготовлення Смужний прокат може проводитися із застосуванням різних за температурним впливом та технологією методів: гарячою та холодною прокаткою; різкої листової сталі; куванням. При покупці варто обов'язково звертати увагу на спосіб виготовлення металопрокату. Так, рубана смуга металева часто може мати задирки, що є неприпустимим. А на кутій не повинно бути наклепів і неоднорідних ділянок і, звичайно ж, ромбоподібних відхилень за формою перерізу, до того ж її метал характеризується високою міцністю та жорсткістю. Ну а найдешевшим і універсальним варіантом є гарячекатана смуга сталева за ГОСТ 103. Вона знаходить широке та різноманітне застосування і використовується для переділу в х/к прокат. Смугаста сталь холоднокатана відрізняється покращеною якістю поверхні і вищою точністю розмірів, але ціна її також досить значна. За цим параметром смуга металева розміри також може мати досить варіативні. Тому її виробляють у рулонах певного метражу та у відрізках: мірної довжини; немірної довжини; кратної мірної довжини. По серповидності смуги Для прокату цієї категорії серповидність має велике значення, оскільки вона може знижувати службові властивості металу і негативно відбиватися з його декоративності. Тому в аспекті даної характеристики сталь класифікують такі групи: до 0,2% – висока якість (АС); у межах 0,25...0,4% - підвищена якість (БС); трохи більше 0,5% – нормальне якість (ВС). Залежно від марки сталі Сьогодні можна купити сталеву смугу, виготовлену зі сплавів з різноманітними параметрами міцності, в'язкості, пластичності, жаростійкості та корозійної стійкості. Наприклад, її виробляють із сталей: вуглецевих звичайної якості та якісних – ст2…ст5 сп/пс, 08, 15…80; низьколегованих конструкційних - 09Г2, 09Г2С, 14Г2, 16ГС, 17Г1С, 14Г2, 18Г2АФпс, 20Х; легованих конструкційних - 14ХГС, 15ХСНД; високолегованих цільового призначення – 15 Х11МФ, 25Х2М1Ф (ЕІ 723), інструментальних вуглецевих – У7…У12, 9ХС, ХВГ та легованих – 4ХМФС, 7ХГ2ВМФ, 5ХНМ, 3Х2В8Ф. Класифікація сталевої смуги за матеріалом та призначенням Різнопланове застосування смугового металу та використання для його виготовлення сталей різних марок обумовлює необхідність застосування принципу класифікації на основі цих факторів. Розглянемо детальніше. Смуга оцинкована Прокат із захисно-декоративним покриттям. Згідно з ГОСТ 9.307 базовий метал не повинен мати повітряних капсул та інших подібних дефектів. Тому смуга сталева оцинкована, як правило, виготовляється із холоднокатаного прокату. Покриття наносять гарячим способом, так як воно особливо стійке до механічних пошкоджень і тривалий час зберігає пластичність та здатність до регенерації. Смуга сталева гарячекатана загального призначення Виготовляється із сталей звичайної якості на станах гарячої прокатки. До точності розмірів, величини притуплення кутів та якості поверхні її особливих вимог не пред'являють. Довжина такого прокату варіюється від 3 до 10 метрів. Смуги із жароміцної та корозійно-стійкої сталі Металопрокат спеціального призначення, оскільки, незважаючи на покращені службові властивості, зумовлює підвищену трудомісткість технологічних операцій та механічної обробки. Корозійно-стійкі марки відрізняються високим вмістом легуючих компонентів і дуже стійко опираються міжкристалічній, виразковій, точковій та загальній корозії. Жароміцні сталі на залізонікелевій та нікелевій основі здатні витримати тривалу дію 600°С і вище, але зварюються з деякими труднощами, так як у навколошовній зоні їхній метал схильний до утворення тріщин. Смуги гарячекатані, виготовлені з вуглецевої сталі Використання залізовуглецевих сплавів, що не містять добавок, що легують, позитивно відбивається на ціні металевої смуги. Вона характеризується оптимальним поєднанням хорошої зварюваності, пластичності та в'язкості, тому вважається найбільш затребуваним матеріалом. Прозвертаємо увагу, що гарячекатаний прокат із нелегованих інструментальних марок також класифікується на групи залежно від характеру подальшої обробки: для холодного волочіння та гарячої обробки тиском; для холодної механічної обробки на фрезерних, стругальних та інших верстатах. Смуги гарячекатані ресори Вони також мають спеціалізоване застосування та характеризуються підвищеною межею плинності. Мають здатність повертатися у вихідне положення та форму після значних стискаючих та згинальних деформацій. Це найдорожча металева смуга і ціна за метр залежить від марки сталі, серповидності, якості поверхні та обробки кутових притуплень та кромок. Гарячекатаний широкосмуговий прокат Одним із стандартів, що обумовлюють сортамент даної продукції, є ГОСТ 82-70. Відповідно до нього виробляється сталева смуга в інтервалі товщин 6...60 мм із шириною від 200 до 1050 мм на станах гарячої прокатки. Такі розміри та спосіб виготовлення накладають певні обмеження: межа відхилень по товщині повинна лежати в діапазоні 0,5…0,8 ÷ 0,3…0,6 мм; межа відхилень по ширині загалом неспроможна перевищувати ±2,0…3,0 мм; кривизна на 1 метр довжини для класу А – 1 мм; для класу Б – 2 мм; Неплощинність не повинна перевищувати 0,3% по всій довжині. Смуги з конструкційних сталей Виробляються методом холодної та гарячої прокатки, куванням та порізкою з вуглецевих та легованих сплавів конструкційної групи. Тому для них характерна здатність відмінно зварюватися та піддаватися різноманітним видам механічної обробки з використанням ріжучого інструменту та інструментального оснащення. Вони також відрізняються досить високим опором розриву та навантаженням. Застосування сталевої смуги Основна перевага смугової сталі, що зумовлює її повсюдне застосування, - можливість використання напівфабрикату і навіть готового конструктивного елемента. Вона вимагає мінімальних технологічних та трудових витрат на обробку та дає можливість створювати конструкції та металовироби різної складності. Елементи різних металоконструкцій При створенні зварних та розбірних конструкцій промислового, сільськогосподарського та побутового призначення використовують сталеві листи та різноманітний сортовий та фасонний прокат. Але тільки завдяки застосуванню смугової сталі можна значно знизити вагу і при цьому забезпечити необхідну міцність та художню виразність. Вона становить основу висячих елементів, що працюють на розтягування, та здатна нести навантаження у прольоті. Такі властивості у поєднанні з доступною вартістю зумовили застосування металевої смуги під час створення: навісів, карнизів та козирків; віконних решіток, хвірток та воріт; сходових поручнів, балюстрад та огорож; корпусної обшивки річкових та морських суден та авіабортів; мостів, шляхопроводів, естакад та майданчиків; коробів та резервуарів; щогл і вишок. Смужний метал часто виступає у ролі заготівлі для куточків, швелерів та інших гнутих профілів. Також можливе застосування металевої смуги у трубному виробництві, де вона є вихідним матеріалом для виготовлення прямошовної труби зварної малого і середнього діаметру, а також спіралешовних труб різних перерізів. А методом штампування з неї виготовляють гайки, монтажні скоби та упори. Машинобудування та приладобудування Смужний метал із жароміцних сталей аустенітного класу використовується для основних деталей енергетичного обладнання та газотурбіни. Прокат із вуглецевих та низьколегованих сталей затребуваний при виготовленні верстатів, ультразвукових установок, лабораторно-випробувальних стендів, виробничого та транспортного обладнання. Для заземлення будівель Застосування сталевої смуги для заземлення значною мірою спрощує створення контуру та забезпечує його довговічність та високу струмопровідність. Вона: може використовуватися в мережах із заземленою та ізольованою нейтраллю; при необхідності фарбується лакофарбовими матеріалами; відрізняється гарною ремонтопридатністю та стійкістю до електрохімічної корозії. Дизайн та кування Чорний металопрокат, у тому числі і смуговий, пластичний, чудово гнеться і здатний набувати різних форм, а його поверхня відрізняється покращеною адгезійною здатністю. Тому його покривають полімерними та металевими покриттями, а ковалі застосовують для виготовлення кованих дверей, лавок, скринь та інших авторських арт-об'єктів. Як металовироб смуга металева декоративна використовується для прикраси мангалів і садових лав, воріт і хвірток. А вироби з нержавіючої сталі використовуються як декор житлових, офісних та промислових приміщень. Меблева промисловість У цій галузі також використовується смуговий метал із нержавіючих та вуглецевих марок. Він дає можливість посилити міцність кістяків ліжок, диванів і крісел, а в корпусних меблів він в основному використовується у вигляді функціональної фурнітури, що виготовляється штампуванням.
Основні переваги використання сталевої полоси Як сортовий прокат, металева смуга вага має невеликий, але при цьому характеризується високою стійкістю до крутних і згинальних моментів, до деформацій, що стискають і розтягують. До того ж її проста форма суттєво спрощує виконання розрахунків та проектування. При цьому для неї властива: хороша зварюваність, штампування та оброблюваність; досить висока корозійна міцність; низька металомісткість та легковагість; універсальна індустріальність; невисока вартість; довговічність.
Технологія виробництва сталевої смуги

Залежно від технологічних особливостей виділяють два основні методи виготовлення смуги:

     гаряча прокатка;
     холодна прокатка.

Сутність гарячої прокатки полягає у деформації нагрітої заготовки. При температурах понад 1000°С сталь набуває підвищеної пластичності, тому їй легше надати потрібної форми. У цьому випадку можна забезпечити високу продуктивність процесу за рахунок підвищеного обтиснення гуркоту. Крім того, при нагріванні заготовки зводиться до мінімуму утворення різних дефектів поверхні.
Заготовкою для гарячої прокатки є квадратний сортовий метал. Раніше використовували катану заготовку з блюмінгу, а зараз практично всі підприємства перейшли на литу сталь із машин безперервного лиття заготовок. Перед прокаткою сталь нагрівають до температури гарячої прокатки (температурний режим вибирається таким чином, щоб забезпечити нормальну технологію в кінці процесу, оскільки на кожному технологічному етапі розкочування втрачає тепло).
Процес поетапної деформації із квадратної заготовки до смуги
Процес деформації квадратної заготовки до смуги
Далі заготівля подається в чернові клітини сортового стану. Для прокатки штрипсу можуть використовуватись технологічні лінії різної конструкції. На багатьох заводах ще працюють застарілі лінійні стани, але одним із найсучасніших підходів є прокатка смуги на безперервних штрипсових станах. У ході технологічного циклу відбувається деформація заготівлі горизонтальними та вертикальними валками. В результаті вона стає тоншою та довжиною. Також у процесі виробництва регулюється ширина гуркоту та форма кромок.
Пересування гарячекатаної смуги конвеєрною стрічкою
Процес виробництва гарячекатаної смуги
Холоднокатану стрічку виготовляють із гарячекатаної смуги шляхом деформації без її нагрівання. Через це обтискання в прокатних клітях менше, зате виходить ефективно подрібнити зерно (при цьому підвищується міцність металу), забезпечити точність розмірів і задану шорсткість поверхні.
Етап виробництва холоднокатаної стрічки
Очевидно, що така продукція якісніша, але й дорожча за гарячекатану смугу. Для додаткового захисту поверхні штрипс може цинкуватися гарячим способом.
Холоднокатану ленку використовують для вирішення широкого спектра завдань. Зокрема, з неї штампують і гнуть різноманітні деталі машинобудування, виробляють електрозварні труби, підшипники, а також оболонку порошкового дроту, яку наповнюють феросплавами і використовують для введення добавок, що легують і розкислюють, в сталь.
В цілому, слід виділити такі основні способи використання смуги:

     гарячекатаний штрипс служить заготовкою для виробництва кріплення, металовиробів, штампованих деталей, гнутих профілів та холоднокатаної стрічки;
     холоднокатаний штрипс великої ширини (400-500 мм) застосовують як заготовку для виготовлення спіральношовних електрозварних труб великого діаметра або прямошовного трубного прокату;
     смуга застосовується для пакування дерев'яних ящиків, контейнерів, для систем заземлення та вирішення інших допоміжних завдань;
     у побутовому будівництві вузький штрипс затребуваний для виготовлення кованих решіток, поручнів, огорож, дверей, лав, при облаштуванні легких елементів каркасних конструкцій та ін.
Що таке шинка метал
Розміри металевих шин (смуг) визначаються залежно від товщини, довжини та площі перерізу.
Габарити та технічні характеристики шин регламентуються нормативами ГОСТ 434-78, ГОСТ 15176-89, ТУ 48-21-164-85.
Металева шина - це плоский металопрокат із суцільним прямокутним профілем у поперечнику, який застосовується в машинобудівній та електротехнічній галузі, в оснащенні підприємств хімічної та нафтогазової промисловості.
Діапазон найбільш поширених розмірів шин, що використовуються:

     товщина шини: від 3,0 (мм) до 300 (мм);
     ширина шини: від 4,0 (мм) до 250 (мм);
     площа перерізу: від 159,52 (мм2) до 1498,10 (мм2).

Шинка – це, власне, сам обідок. Часто це єдине, з чого складається ювелірне кільце, наприклад, якщо йдеться про обручку «класику». Зовні обідок може мати різну обробку - гладке полірування, матування, фактура, діамантова грань і т.д. Зсередини він завжди гладкий. Розмір кільця – це діаметр шинки, стандартні розміри – від 14 до 24 мм, один розмір – 0,5 мм.
Шинка може бути монолітною, безшовною. Такі виходять, якщо кільця виготовлені методом лиття або за технологією «труба-різання». Інший варіантт – паяний обідок. Так роблять кільця у невеликих майстернях, у т.ч. на найпопулярніших зараз майстер-класах. Паяні шинки менш надійні. Обід може бути зроблений з одного або декількох сплавів золота. Другий варіант називають комбінованим, двосплавним, біколорним.
Сьогодні серед усіх різновидів струмопровідних виробів, які виготовляються з металу, високим попитом користуються мідні та алюмінієві шини. Вони є одними з основних сполучних елементів багатьох енергосистем (електроустановок), а також широко застосовуються в електротехніці та будівництві. Шини з міді та алюмінію дозволяють суттєво знизити втрати електроенергії при проходженні струму по провіднику, що зумовило їх використання в електро- та радіотехніці, у розподільних пристроях, як елементи електричних ланцюгів та потужних струмопроводів, а також при виробництві плоских шинопроводів. Застосування шинних з'єднань дозволяє заощадити час при проектуванні, так і при виготовленні обладнання. Монтаж шин не викликає труднощів, їх не потрібно підганяти за розміром або зачищати, також вони не вимагають застосування спеціальних обтискних елементів. Також шини здатні гасити вібрацію, не передаючи її іншим елементам системи. Тому вони часто використовуються замість кабелів у тих місцях системи, які зазнають впливу вібрації. Щоб спростити вибір між алюмінієвими та мідними шинами Нижче розібрано їх основні відмінності, переваги та недоліки. Порівняння мідних та алюмінієвих шин Переваги алюмінієвих шин Основними перевагами алюмінієвих шин над мідними є їх відносна дешевизна та легкість (щільність алюмінію в чотири рази менша від міді).
Переваги мідних шин Питома провідність міді приблизно 1,6 разу вище, ніж в алюмінію. Крім того, важливими особливостями мідних електропровідних шин є такі якості, як висока пластичність і корозійна стійкість. Застосування таких виробів суттєво спрощує електромонтажні роботи та загалом конструкцію пристроїв, у яких вони використовуються. Багато в чому це пояснюється характеристиками, які мають мідні шини:
Завдяки високій корозійній стійкості та стійкості до хімікатів вироби можуть використовуватися практично за будь-яких умов. Що стосується утилізації міді, вона абсолютно екологічно безпечна – матеріал може перероблятися багаторазово. Недоліки алюмінієвих шин Струмопровідні вироби з алюмінію використовуються частіше, ніж мідні вироби. Але це пояснюється не кращими якостями алюмінію, а його низькою вартістю і легкістю. На жаль, він також має багато недоліків. Висока окислюваність матеріалу на відкритому повітрі може призвести до появи на поверхні провідника окисної плівки, що має високий опір і погано проводить струм. Більш того, алюміній тендітний і може зламатися лише при кількох згинаннях.
З цих причин для застосування шин із алюмінію існують обмеження. Такі вироби не можуть використовуватися в машинах і механізмах з рухомими частинами, а також в обладнанні з корпусом, що вібрує. Більше того, на відміну від мідних виробів алюмінієві шини не здатні витримувати так само тривалі струмові навантаження. Недоліки мідних шин До недоліків мідних шин можна віднести лише їхню велику вартість і більшу вагу однакових за габаритами виробів. Але останнє багато в чому компенсується тим, що для забезпечення тих самих характеристик струмопровідності у випадку з мідними шинами потрібні вироби набагато менших габаритів, а значить і різниця в масі виявляється не настільки велика.
При спорудженні огорож, перекриттів і навіть при армуванні смуги широко застосовуються у цивільному та промисловому будівництві. Не обійшов стороною цей вид металопрокату та промисловість. З нього часто роблять продукцію методом штампування – різні деталі, метизні елементи, вузли в автомобілях та верстатах та багато інших. ін. Залежно від сфери застосування та необхідних характеристик, шини сталеві можуть бути виготовлені декількома методами – гарячим або холодним прокатом, а також різанням металевого листа на штрипс.
Крім того, смуги широко застосовуються при виготовленні інших різновидів металопрокату. Вони можуть бути використані як заготовка при виробництві профільних електрозварних труб, куточків, швелерів і навіть квадратів. Шини відрізняються за складом металу, з якого вони виготовлені, габаритним розмірам та допустимим відхиленням від них.
Ще одним різновидом гнучких шин є мідні плетені шини. Така шина сплетена з мідних смуг і є дуже гнучкою. Вона використовується в місцях, схильних до надсильної вібрації, таких наприклад, як трансформаторні шинні мости. Дані шини також застосовуються для підключення різного обладнання до шинопроводів та ліній шин. Контактні майданчики плетених шин бувають як із свердлінням, так і без. Випускаються також плетені шини, виготовлені спеціальним способом - дифузійного зварювання під тиском. Тонкошарові матеріали зварюються пвтім пропускання через них постійного струму під тиском. Такі шини називають пластинчасті шинні компенсатори або гнучкі пластинчасті шини. Вони мають більшу струмопровідність та менше тепловиділення.


Основне
Вид за способом виготовлення
калібрована
Вид за хімічним складом
середньовуглецева конструкційна сталь

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

Онлайн курсы IT